27 Aralık 2017 Çarşamba

CANAN TAN En Son Yürekler Ölür


Bir kitap arkadaşımın "Ben okudum sıra sende" notuyla gelen kitaptır kendileri. İsmi aşkitoşluk kitabı gibi geliyor hatta sevip sevip kavuşamayan hasret çekenler gibi, ismi yanıltmasın dostlar evet içinde aşk var ancak öyle cıvık cıvık değil kulak memesi hamur kıvamında. Daha önce Canan Tan okumamıştım öyküleri de varmış bir ara okumayı düşünüyorum.

Kitap uzun sayılır 400 sayfadan biraz fazla, bir iki yerinde gözlerim ciddi şekilde su kaybetti. Sürekli tahmin ettiğiniz şekilde ilerliyor kitap bazılarını rahatsız edebilir bu durum fakat benim hoşuma gitti sanki hiç sürpriz yok! Kolay okunuyor sayfalar hızlı akıyor dili çok sade en sevdiğimden :) 

Her şey durağan iken olaylar gelişiyor. Ardından yine tahmin ettiğiniz gibi gelişmeler olmakta fakat bilginiz olmadan konularda tahminler yapmaya başlıyorsunuz (birçok kişinin bilgisi yaşamışlığı yoktur) çoğu da başarılı olmakta tahminlerin, belirtmeden geçmeyeyim ilk kez bir kitapta böyle konulardan bahsedildiğine rastlıyorum şaşırttı beni ve ilgimi çekti hatta okurken kendime tutamayacağım yeni bir söz bile vermiş olabilirim.


Kitap dediğim gibi hızlı akıyor bir ara tahminler tek maçtan yatan iddia kuponları gibi birikmeye başlıyor ancak her yatan yeni kupona rağmen yine aynı bahisi yapıyorsunuz ben de öyle oldu en azından :) Tahminleriniz doğrultusunda ilerlemediği için biraz kızmıyorda değil insan ne de olsa alışmış kudurmuştan :p

Sonrasında ne oluyor diye anlatmak adil olmayacaktır. Bir kez daha bu kitabı okumama vesile olan kitap arkadaşım teşekkürler..

Hiç yorum yok: