15 Ocak 2018 Pazartesi

TARIK TUFAN Kekeme Çocuklar Korosu


Yine bir hediyeydi amma çok hediye alıyorum la :) uzun süre sırada bekledi keşke sonsuza kadar o sırada kalsaydı hatta kaybolsaydı ya da eve gelip yok şu kitap yok bu kitap olsun diye takla atıp aldığını geri getirmeyen dostlarım asıl sizlere kızgınım nan bunu isteyip geri getirmemek üzere alsaydınız ne olurdu. 130+ sayfa kitap bir aydan uzun sürdü okuyabilmem tükendim resmen okurken. Yazar hakkında hiç bir bilgim yok daha önce ismini duymamıştım fakat bu kitabı bir süre çok satanlar listesinde gördüğümü hatırlıyorum.

Kitap beni hiç bir bölümünde yakalamadı birkaç sayfa yok değil ilgi çekici, iki üç cümleyi ayrıca beğendiğim oldu. Fakat kitapta yazanlar deneme mi, düz yazı ? anlamadım her başlıkta anlatılan birbirinden ayrı bütünlük yok her başlık kendi başına olsun bu da mantıklı. Sürekli slogan atılıyor gibi hissediyorsunuz tamam direnişi seviyoruz eyvallah ama bildiğimiz direniş yok :) sürekli neden, niye diye sarmal halinde geliyorlar. Böyle yazılmamış ama bu hissiyatı veriyor. Okurken (kendimi okumaya zorladığım çoğu seferde) sürekli başkaları hatalı hep ama hep onların suçu ben masumdum onlar yaptı ben ise sonuçlarına katlandım göğüs gerdim ve  her fırsatta birilerinin yüzüne vurmalıyım modu hemen hemen hepimiz ergenlik döneminde biten ilişkilerden sonra yapmışızdır bunu ya da sadece ben :-)  Reklam mesajları gibi bilemedin kamu spotu tadından bir lokma ileride değil verdiği hissiyat.

En son bu derece olmasa bile okumakta zorlandığım ve beğenmediğim kitap (ki beğenenleri hala anlamış değilim) Çavdar Tarlasında Çocuklar olmuştu o kitabı beğenen tavsiye eden çoktur tıpkı sayın Tufan'ın Kekeme Çocuklar Korosu kitabı gibi bilmiyorum belki ben yeterince derin değilimdir, kaldı ki yazdıklarım kitap eleştirisi değil ben de uyandırdığı hissiyat.

Hiç yorum yok: